1. პროექტი: ” იქ სადაც ჩვენი ნატერფალებია.”
/ჩემი უბანი, ჩემი სკოლა/
2. პროექტის მოკლე აღწერა:
პროექტის მიზანია მოსწავლეებმა შეისწავლონ საკუთარი უბანი, სკოლა, სადაც უწევთ ცხოვრება და ცოდნის შეძენა. მოახდინონ კვლევა, შესწავლა და მიღებული ცოდნა გადასცენ მომავალ თაობას.
3. პროექტის სრული აღწერა:
106-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეები სწავლობენ საკუთრ უბანს, იკვლევენ მის ადგილმდებარეობას, რელიეფს, ჰავას, ბუნებრივ რესურსებს. მოიპოვებენ ინფორმაციას მისი ისტორიის, ქუჩის სახელწოდების , დემოგრაფიის, კულტურის მნიშვნელოვანი მოვლენების შესახებ, აღრიცხავენ კულტურულ ძეგლებს.
იკვლევენ სკოლის დაარსების ისტორიას, ხვდებიან სკოლის ყოფილ დირექტორებს, პირველ მასწავლებლებს, კურსდამთავრებულებს და აგროვებენ მასალებს თუ რა დამსახურება მიუძღვით ქვეყნის წინაშე, რა წარმატებებს მიაღწიეს საზოგადოებრივ და პოლიტიკურ ცხოვრებაში. შეაგროვენ სკოლის ცხოვრების ამსახველ დოკუმენტურ მასალებს, იღებენ ინტერვიუებს.
4. მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი
5. ვადები-ხანგრძლივობა 2009-2010 სასწავლო წელი;
6. პროექტის აქტივობები:
/ჩემი უბანი, ჩემი სკოლა/
2. პროექტის მოკლე აღწერა:
პროექტის მიზანია მოსწავლეებმა შეისწავლონ საკუთარი უბანი, სკოლა, სადაც უწევთ ცხოვრება და ცოდნის შეძენა. მოახდინონ კვლევა, შესწავლა და მიღებული ცოდნა გადასცენ მომავალ თაობას.
3. პროექტის სრული აღწერა:
106-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეები სწავლობენ საკუთრ უბანს, იკვლევენ მის ადგილმდებარეობას, რელიეფს, ჰავას, ბუნებრივ რესურსებს. მოიპოვებენ ინფორმაციას მისი ისტორიის, ქუჩის სახელწოდების , დემოგრაფიის, კულტურის მნიშვნელოვანი მოვლენების შესახებ, აღრიცხავენ კულტურულ ძეგლებს.
იკვლევენ სკოლის დაარსების ისტორიას, ხვდებიან სკოლის ყოფილ დირექტორებს, პირველ მასწავლებლებს, კურსდამთავრებულებს და აგროვებენ მასალებს თუ რა დამსახურება მიუძღვით ქვეყნის წინაშე, რა წარმატებებს მიაღწიეს საზოგადოებრივ და პოლიტიკურ ცხოვრებაში. შეაგროვენ სკოლის ცხოვრების ამსახველ დოკუმენტურ მასალებს, იღებენ ინტერვიუებს.
4. მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი
5. ვადები-ხანგრძლივობა 2009-2010 სასწავლო წელი;
6. პროექტის აქტივობები:
დისკუსიების გამართვა, კვლევა, მოძიებული მასალის განთავსება ბლოგში. მოძიებული მასალის ელექტრონული ვერსია.
7. მოსალოდნელი შედეგები;
7. მოსალოდნელი შედეგები;
აკეთებენ ჩანაწერებს, ამზადებენ ბუკლეტებს, იღებენ სურათებს, აკეთებენ საკუთარი უბნის, სკოლის ისტორიას და არქივს, ქმნიან ელექტრონულ ვერსიებს. ვიდეო დოკუმენტურ მასალებს, გაიღრმავებენ კომპიუტერთან მუშაობას და ცოდნას.
8. სარგებელი სხვებისათვის;
8. სარგებელი სხვებისათვის;
მომავალ თაობას გადაეცემა ეს მასალები, რითაც საშუალება ექნებათ იცოდნენ ბევრი რამ საკუთარი უბნისა და სკოლის შესახებ, ინტერნეტის საშუალებით მათი თანატოლები გაიცნობენ მათ პროექტს, მათთვის უცნობ ადგილებს და თბილისის ერთ-ერთ ლამაზ უბანს.
9. სამუშაო ენა-- ქართული
9. სამუშაო ენა-- ქართული
10. სხვა სკოლებთან მონაწილეობა---
11. საგანთან და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი--
ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს შემდეგ საგნებში: ქართული ენა, წერის კულტურა, ინტერვიუს აღება, მასალის მოძიება, ლეგენდების თქმულებების შეგროოვება. გეოგრაფია, გეოგრაფიული მდებარეობის შესწავლა, რელიეფის, ჰავის, ტრადიციების, ბუნებრივი რესურსების, დემოგრაფიის შესწავლა. ისტორია, საარქივო მასალების მოძიება, კულტურული ძეგლების შესწავლა. ბიოლოგია, ფლორა და ფაუნის შესწავლა. ინფორმატიკა. გაიღრმავებენ ცოდნას საინფორმაციო ტექნოლოგიურ საშუალებებზე, ქმნიან ელ. ვერსიას.
12. პროექტის ფასილიტატორი----ცირა ბახტაძე;
12. პროექტის ფასილიტატორი----ცირა ბახტაძე;
13. ფასილიტატორის ელ. ფოსტა-cirabaxtadze@gmail.com.
No comments:
Post a Comment